...

Fick nyss en text av lillasyster ;

"gumman, jag saknar dej, jag vill ha tbx dej, jag klarar mej nt utan dej, jag menar det verkligen, vad hhände m lillasyster&storasyser o lillen&pillen ? det skulle ju vara vi föralltid , men nu så ja.. alla våra minnen dom är underbara, kommer det bli fler lr tar det slut här ? jag ska kämpa för att få tbx dej , för att få tbx det vi hade, det känns så tomt utan dej, du kanske vill ha det såhär, du kanske vill glömma mej, nt vet jag men jag saknar dej , jag vill nt ha det såhär, nicole gumman , du är otroligt älskar o betyder otroligt mkt för mej, det vet du , varför blev det såhär igentligen ? vad är
en kakburk utan en kaka, ingenting .. ! vad är jag utan dej, ingenting.. ! vi hade ju bestämt massa saker som vi skulle göra,
men nu kanske det nt blir av, vem vet, nicole jag saknar dej o jag älskar deej oändligt mkt, det jag önskar mest är att få tbx dej gumman ! <3 // duvetvem !"

älskar dig värkligen gumman !
kommer alltid vara vi oavsett vad som händer  och vad folk än säger! <3
skulle ha skrivit en text om dig men jag har inte orden just nu.
är så otroligt chockad..
älskar dig vill bara att du ska veta det!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0