hade fett..

.. kul igår !!
fört vis typ halv 6 så drog jag till louise .
sen typ så åt hon sen satt vi vid datan lite.
sen fixade vi oss och typ sminka oss och plattade håret.
sev vid kvart över sju så sjutsade Lollos mamma oss t galaxen.
sen kom vi dit och då typ var Ellen , Elinor, Helle , Lina, Jessica och Sofia och as många där så
vi var med dom lite..
sen så kom nisse och några till ..
sen kom Nono och Linnea och Nono skulle fixa håret så vi stod typ
ute as länge och snacka och Linnea skulle få upp pengarna ur strumpan, hahad et var iaf as kul.
sen ställde vi oss i kön och stod där typ 5 minuter.
sen kom vi in och typ stod där ett tag .
sen träffade vi Clorre och massa fler,
sen ville Clorre strula med ngnså hon strulade med Andre.
haha och han undvek mig hela galaxen ..
han hatar mig..:D haah men jag hatar han med..
aja sen strulade linnea med ngn kille som vi sa att hon skulle strula med ..
och sen strulade clorre med ngn mer som jag inte kommer ihåg:P
sen typ så sprang vi runt i tåg och skrek..
haha och vi köpte lysrör som vi tog sönder och smetade in på kroppen vi vi lös :p
och mina ( lollos ) kläder blev självlysande :P
men det gick bort efter typ 10 minuter :(
aja sen typ kom lollos mamma och vi drog hem och dom skjutsade hem mig..

aja det blev långt idag med vi hörs senare !!

Pussokram // Nicole .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0