MargaroneDahlinWallangerHolmberg

nu sitter louise julia o lisa i soffan å typ tar massa bilder ..
aja idag så först vaknade jag och gick upp o fixa mej,
sen ringde louise o sa att jah skulle skynda mej så ja han m bussen som skulle gå
om typ 2 timmar, haha , iaf sen så drog jah t louise o vi gjorde nt så mke ,
sen drog vi o mötte lisa ..
sen så käkade vi hos louise o sen drog vi te vcafe.
asso d va nt allt men jah orkar nt skriva allt vi gjorde ..
aja sjänger in massa gammla bilder jah hitta på louise data.




BODABORG FEMAN



när vi bastade, filippa, frida jag, tove niklas


louise willi niklas, jonas,
jag jonte adde mathilda


fida jonte ( hur fan ligger han? ) julia jag emma


hela klassen i feman





GRÖNALUND MED LOUISE, sommaren 09




Innan.


läskliga jävla clowner !!!!


SATAN VAD JAG SAKNAR MITT GAMLA HÅÅR !!!!

 
båten på väg hem .. saknar håret..

jag o storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0