Bubblé vatten ;)

Jusst nu sitter jag och kollar på Family guy !
Kom ju hem från ingarö igår ,
hade sjukt trevligt !
vi red ju lite också .. det var as mysigt !
ska lägga upp massa bilder och videos snart :D
aja men i fredags så åkte jag först till pappa och skulle kolla
om jag kunde hitta ett par brallor som försvunnit men dom var inte där
så jag åkte t solna och mötte tilde så gick vi till
mikaela och så hämtade Fabian upp oss :)
sen så åkte vi ut till ingarö och så åt vi lite och sånt :)
och så sen så berättade tilde att det fanns hästar så nästa dag så drog vi dit
och det var så sjukt mysigt !
hittade en häst som jag blev kär i !
Det heter Chili och är så sjukt söt !!
Aja men jag tänkte lägga upp lite bilder från både skansen och ingarö ;)
Pussen <3




Hahahah e man lätt road så är man ;)

Hahah kul hade jag iaf .. :D

Haha fick för mig att sätta mig på huvet xD



haaha fråga mig inte ens xD

Haha fick för mig att ringa ngn o berätta att jag satt på ett hästhuve xD


hahahahahhahahaha


Haha :D


Hahaha kan misstolkas xD

Asso jag läggar in Ingarö bilderna imrn istället ..



Kommentarer
Postat av: erik.

sofia hon är galet vacker asså !

2010-09-05 @ 19:57:56
Postat av: Nicole svarar

Haha ska hälsa henne det ;)

2010-09-06 @ 07:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0