Skansen

Hej !
Förlåt att jag inte bloggade direkt när jag kom hem men ajg mådde
grymt illa så jag gick och la mig och sov i ca. en timme !
Det var jätte skönt och nu mår ajg bra igen ;)
Imorgon ska jag t skansen med klassen .
kommer nog bli kul eftersom att jag kommer bli i grupp mä bästa Sofia :D
Aja idag efteer skolan så gick jag bed Fia t nrvkn station o väntade på tåget
den gick jag o mötte louise och så tog vi nästa tåg t sollentuna och så köppte hon ett linne ;)
sen började jag må illa så jag gick ut i regnet med bara linne xD
haha aja men nu ska jag gå och hjälpa mamma o tjata på micke att han ska skynda på maten :D

Pussen ;)


Titta vad mamma kom hem med till mig :D
Tack älskade mamma !

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vassego min vackra dotra! Puss på dig!

2010-08-26 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0