Godmorgon (?)

Haha felåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem !
men jag hade verkligen inte ork !
men  i alla fall här är det som hände :
Jag dorg hem till bella o vi fixade oss lite segt. sen skjuttsade hennes mamma oss till vcafe och där väntade cornelia på oss. sen gick vi in och träffade massa personer, det var sjukt seg i början men sen när man väl kom igång så var det party. sen kom elli o fia o jag dansade fett mycket med elli. haha omg folk måste trott att vi var helt störda :P
aja denhade jag "tafs krig" med jakob.. haha det hände inte så mycket mer, eller jo jag bråkade med ebba :s
men vi är iaf sams igen.. men nu ska jag ta nåt o kääka, pussen.
och btw det kommer bilder !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0