Så jävla BRAAA !!

Min statistik har höjst rejält !! :D
Det är jätte kul !!:D
Så nu när det är massa ny a människor som har hittat hit kan vi ju göra såhär.
vilket av dom här vill ni se mer av här i bloggen :
  • Veckans .... ?
  • Tävlingar ?
  • Frågestunder?
  • Hiss/diss?
Kommer inte på något mer men ni kan ju kommentera och om ni kommer på något mer kan ni skriva det !
Men nu ska jag kolla klart på Marmaduke, den är rolig hittills :)
Kollade på Saw 7 innan, usch va den är äcklig !! :(
Jaja men nu måste jag kolla annar kommer jag inte fatta någonting sen :p
Vi hörs senare , och nu när min statestik äntligen blivit bra igen kommer jag börja blogga bättre och oftare :D


Ni får några bilder tillsvidare :D





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Veckans : p

2011-01-04 @ 00:11:39
URL: http://kallamignathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0