test

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
ja

Vad står det i ditt tredje?
typ glömma skiten och tänka framåt istället typ det är mitt förslag vad tycker du?

Och vem var det ifrån?
hugo

Är han/hon snygg?


Smsar ni ofta?
nej inte längre

Vad står det i ditt 18:e sms?
Ja men gumman när jag var i thailand brände jag mig ordentligt på en manet och du ser ju att jag lever? jag förstår att du är orolig men i detdr kristalklara vattnet ser man maneterna och 90% av dom är rosa o helt ofarliga så var inte orolig <3333333 

Och det var ifrån?
Sofia

Är han/hon farlig?
Nej, hon är varldens bästa <3

Hur farlig?
mycket

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?

typ, Sofia, hugo, olivia, mamma, emelie, Sara.

Hur många sms har du skickat?
vette fan

Hur många mms?
15

Är du beroende?
shoup

Vem ringde du senast?
Julia

Hur många mottagna samtal?
vene

Snyggast på din kontaktlista?
Babe ofc

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
på mig o min kusin.

Hur många bilder har du på din mobil?
mååånggaa

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
En svart Sony ericsson

Har du varit helt ärlig nu?
nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0