kuligt

Tagen från bästa www.sofiaannajohanssonslife.blogg.se

Tidsfördrift.

Vad heter du : Nicole Holmberg
hår färg: Brunette
Ögonfärg: Blå/gröb
Vart kommer du ifrån: Stockholm
Födelsedag: 6 maj (A)

SENASTE PERSON SOM

Du sov med: tilde lr lousie
Du fick sms av: Sofia :)
Du ringde: louise :)
Som ringde dig: Mamma
Du åkte till stan med: klassen
Du kramade: mamma
Som skrev till dig på msn: fia
Du träffade: robin jonte
Du nuddade: Mamma
Du pratade med: o mamma
Du msnade med: fiia
Du skällde på: ingen , men fick skäll av fia :o


DAGENS
Humör: sur, fråga alla i klassen -.-
Klädsel: jeans linne
Tid du kom hem: kvart i 9
Köp: venne:P
Mat: kyckling :D
Smink: maskara
Låt: när alla änglar :)
Måste: Sova !
Vill ha: godis :P
Fundering: borde jag sluta sriva här ?
Tråkigaste: skola
Längtan: skolavslutning!!!!

LITE SAKER
Vad ska du göra under veckan: Skola -.-
Hur går det i skolan: bra antar kjag ?
Har du pojkvän: aa
Vad heter han: deru
Älskar du honom mycket: Ja?
Hur är det med familjen: *ingen kommenta*
Har du syskon: 6
Vem är den yngsta av alla: tessie
Värsta ovanor: kolla i kylskåpet/skafferiet när jag har tråkigt
Svagheter: konstig när jag träffr nya personer..
Det första du tänker på när du vaknar: SOMNA OM !!
Antal piercnings: 2

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta: Cola ?!
Sommar eller vinter: Sommar?
Choklad eller chips: Choklad!
Djurgården eller Hammarby: AIK förfan ! 
Fc barcelona eller real madrid: bryr mig inte:O
Fdla eller bio: Bio
McDonalds eller Burger King: Doooooooonken
Mobil eller dator: mobil
Cider eller öl: Cider

FRAMTID
Drömyrke: STRIPPA "" haah närå -- venne
Vill du ha barn:när jag bli äldre
Kommer du ha ett bra jobb: tror det
Kommer du ha körkort:jupps
Vart vill du bo: cypern :)
Kommer du gifta dig: nej.
Resa utomlands mycket: Ja, skit mycket. 
Fortfarande studera: kanske

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon: nää pussat
Gråtit: ja
Köpt något: Jupp
Varit sur: JA!
Varit ledsen: Ja
Kramat någon: Ja ?
Sagt "jag älskar dig": Ja
Saknat någon: Hela tiden
Varit sjuk: Ne
Pratat bullshit om någon: nee
Kallat någon idiot: mm
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: aa
Tittat på film: ja
Surfat: ja  
Smsat: Alltid

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
aa
Sovit utomhus: aa
Gråtit i skolan: Ja.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: hahaha
Sett en död människa: nje det är jag sjukt glad över :S
Druckit alkohol: smakat
Använt droger: Nej?


Nu fick ni veta lite saker om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0