Camp rock 2

Nu sitter jag och kollar på camp rock 2 och käkar hamurgare med mos !
förlåt för att jag inte bloggat på länge men jag får väll ta och berätta dag för dag nu då ;)
FREDAG:
jag var först i skolan, sen på kvällen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde :p
tror att jag var med lollo eller så var jag hemma o kollade på fiml :)
LÖRDAG:
Jag var ute med Louise sen så ringde vi sara och träffade henne.
och hon skulle träffa ebba och lisa osså.
och jag o lisa var ju osams så hon ville dra men jag sa att jag inte tänkte bråka
så vi snackade inte med varandra först,
sen så sa alla att vi borde snacka ,
så vi skulle gå ut med ebba men hon låste ut oss :p
(vi var på vcafe)
sen så satte vi oss ner och snackade och det var jätte skönt.
vi bestämde oss för att börja om på nytt och glömma allt :)
SÖNDAG:
på dagen var jag bara hemma,
sen på kvällen så var jag med bästavän sara,
vi gick typ runt o snackade o sånt.
haha vi hade idomin i hela ansiktet !
haha aja sen skulle vi träffa hugo men påvägen till
dm stötte vi på Cisstoffer o nåra ..
så vi gick med dom ett tag.
O jag fick på gelehjärtan av crille :$
haha aja sen drog sara hem för hon skulle upp tidigt och då drog jag emd :p
MÅNDAG:
Jag drog till pappa och jag var bara hema och kollade påå film :)
TISDAG:
haha samma ,
sen på kväller drog jag ut o träffade linus o han mup kompis :p
sen drog jag t ica o kköpte godis o hårfärg :)
så jag färgade håret igår :D
IDAG:
har jag inte gjort någonting..


OKEJ , EN ROLIG SAK DÅ..
EFTER SOM ATT JAG INTE BERÄTTADE VIKLLEN FÄRG AJG FÄRGAT
SÅ KAN VI KÖRA EN LITEN
TÄVLING.
NI SKA GISSA VILKEN FÄRG,
KOMMETERA VAD NI HETER OCH VAR ER BLOGG HETER,
VINNAREN FÅR EN LÄNK,
OCH OM DET ÄR FLERA SOM GISSAT RÄTT SÅ FÅR
ALLA DOM EN LÄNK VAR !
OCH MAN FÅR VARA EN GISSNING SÅ OM
NI SKRIIT FLERA FÄRGER I EN KOMMENTAR
SÅ TAR JAG INTE MED ER !!

Kommentarer
Postat av: victoria m

mörkbrunt...? <333

2010-11-03 @ 12:28:15
URL: http://busvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0