Förlåt men känner att jag verkligen måste ..

vet inte vad jag vill längre, vill jag ha dig? vill jag bara vara vänner?
hur ska jag ta reda på vad jag vill om jag själv inte vet?
varför ska allt vara så svårt och fel ? vill kunna berätta exakt hur jag känner.
men sen när jag känner att mina känslor är som starkast, så försvinner som.
sen när jag ser dig med någon annan, då brister det helt och jag fattar inte hur jag
ens kunnat släppa dig.
men just nu vet jag inte hur jag vill ha det..
när det är vi, så vill jag bara vara för mig själv och slippa allt bråk.
sen när jag fått min vilja igenom, då fattar jag vilken misstag jag gjort
och bönar och ber om att få tillbaka dig..
orkar inte ha det såhär längre ..
när jag träffade dig idag så kom alla känslor på en gång..
allt jag ville var att vara nära dig .. men ändå så ville jag bara gå därifrån..
men nu vill jag försöka på egen hand ett tag..
försöka på nytt med någon annan.
men på samma gång vill jag bara att du ska vara här och aldrig gå ..


när jag inte har dig, så är jag inte hel ..
det är en bit som saknas och jag funkar inte som jag ska .
jag vill bara gråta då, gråta i din famn.

men när jag har dig, så känns det som att allt jag säger och gör är fel ..
vad jag än säger så passar det inte och det blir bråk ..


allt jag sakt, jag ångrar det alltid , men jag vill inte erkänna det ..


Jag älskar dej .

_________________________________________________________________

He was everyting, everything but we lost it.
we where ment to be, supposed to be, but we lost it.
all of our memories so close to me  just fade away,
all this time you where pretending so much for my happy ending.


its nice to know that you where there
thanks for acting like you care,
and making me feel like i whas the only one.
its nice to know we had it all,
thanks for watch me as i fall.
and letting me know we where done ..

Its just a little to late,
a little to wrong and i cant change
but you know all the right things to say,
but you know its just a little to late.


cause i remember all the words you said
it all just keeps on spinnin around in my head.
but it dont matter what i try to do.
i keep on forgetting to forgett about you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0