Hahahah omg

asså lilla gumman:S hur orkar du? du är skit smal? tänk på dom som är större än dej & så säger du att du har feta lår .. försök inte få uppmärkssamhet för att säga att du tycker du är tjock, vill du att folk ska säga att du är smal? det tror jag iaf, verklar så .. -.-'

Har bara en sak att säga egenltigen, om min blogg inte passar, så läs inte.
jag söker inte uppmärksamhet genom att säga att jag inte tycker om mina lår.
om jag inte gillar mina lår är vell det mitt problem ?
och är du för feg för att skriva vem du är ?
orka kommentera anonymnt -.-
aja men jag gillar iaf inte mina lår och jag tänker inte börja tycka att dom är smala för att du kommenterar så .

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shieet, du är smal? du har smala lår! tänk dom som har större lår & läser din blogg, undra hur dom känner :S

2010-11-01 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0