Inget som behöver läsas egentligen , bara det som sitter i mitt huve :s

Jag kan inte sluta tänka på dig. du är det ända jag tänker på när jag är med andra killar. jag vet att det jag gjorde var fel, men sanningen är att du var det ända jag tänkte på hela tiden. varför kan du inte bara förstå hur mycket jag älskar dig? vill inte att det är såhär det ska sluta mellan oss, du är den ända för mig och det menar jag ! varför stänger du mig ute såhär? du tror inte på mig och du vägrar svara när jag smsar . jag orkar inte ha det såhär. om de här är då du vill att det ska vara så säg det bara till mig, jag vill inte gå och vänta på att du ska bestämma dig. kan du bara berätta hur du vill ha det så jag slipper undra, du vet jag jag känner ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0