min kväll + bilder :)

idag har jag varti på willys förts med tessie, sen drog jag hem o käka sen träffade jag lollo, o vi tog lite bilder med hennes systemkamera hon fick i present :)
sen drog vi o mötte sara, sen träffade vi danne. :)
sen kom ebba o lisa, men först drog lisa för hon ville inte bråka, sen så sa jag att jag inte tänker skapa ngt bråk så hon kom tillbaka och vi drog alla till vcafe.
sen så tyckte alla att jag o lisa skulle bli sams så vi satt och snackade och kom överens om att börja om på nytt ! :)
så med andra ord, vi är sams igen :)
här är bilderna :)



Louise sötnos :)


Knasbarnen lisa o ebba :P
Sara louise o jag :)

Jag o sara xD
Jag o louise <3
Jag o lollo
Jag o lollo

jag o lisa när vi satt o snackade :P

Älskar dej !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0