Nu fåre vanemej va nog !

du får tycka vad du vill, men det du har skrivit om jag snackar skit om lollo e bullshit. Jag snackar inte skit om lollo. Ingen tvingar dej att bli vän med mej. Men jag e vän med lollo. Och jag är inte falsk, det är du som är det. Det är du som snackar skit om allt & alla, men det är klart att du inte vill erkänna. jag jävlas inte, det är du. 
men tror du jag pallar vara vän med en falsk jävel?

Snälla säg att du driver med mig ?!
okej nu gör vi upp dehär en gång för alla.
du ahr sakt att lollo tror att hon kan få vem hon vill, du har sakt att lollo blir dryg och skiter i dej när hon och jag blir sams.
och du är så jävla falsk en människa kan bli !
dehär är den falskaste saken du gjort mot mej:
du och jag var ute och vi funtade på att träfa louise, sen så frågade du mej om jag gillade linusm (han coh lollo var tsm då) då svarade jag : nej jag skulle aldrig göra så mot louise.. kjag tycker bara att han är söt.
sen frågade jag o du gjorde det då svarade du : lite ....
sen snackade vi inte mer om det. sen träffade vi lollo och sen så när kjag var påväg hem ringde hon migoch det lät såhär:
N =jag L = louise

N -  Hallå?
L -  fy fan va fittigt nicole, jag visste det!!
N -  va? :s
L - du är kär i linus!
N -  va?! va i helvete har du fått de ifrån?
L -  du hade sakt det till lisa !!

sen la hon på..
det var så jävla fittigt gjort !!
faattar inte ens att du kan göra så, du var en av mina bästa vänner tills du tabbade det !
och jag är 100% medveten om att jag sakt ett och annat om folk, och jag vågar i alla fall erkänna det.
men jag snackar inte skit om folk som inte gjort mig något, det är det som är hela grejen.
du snackar skit om en sen kommer du och tror att man vill vara din bästa vän men det är fan inte så det funkar !!
om du nu inte vill vara sams med mig varför säger dun det till ebba och sara då?
och om du drar in dom i dehär är du fan sjuk i huvet !
dom har inte gjort dej ett skit , men du har snackat skit om båda dom ..
det är så sjukt Lisa.
att du ens palla , du vinner ingenting på dehär, ingenting.
om du vill ngt kan vi ta dehär face-to-face.
för du är så jävla kaxig framför datan men när man ser dej IRL så är du så jävla feg !!
Och berättta för mig vem jag snackat skit om och vad jag sakt om den !!!

Kommentarer
Postat av: lisa

det där med linus vad förut, oh jag & lollo har blivit vänner sen dess. och jag har aldrig sagt att lollo e dryg bah för hon e med dej ? :S

du hittar på så himla mycket. Och moget att ta upp det här på bloggen så alla kan läsa o sånt .. ? men iaf du får fortfaranda tro och tycka vad du vill om mej. Men jag har fan i mej inte sagt att lollo blir dryg för hon e med dej.



Du har snackat skit om fia , ebba , sara och louise. Mer än så borde du vet själv. tror du att jag vill att vi ska va bästisar ? fan heller, men jag orkar inte ödsla massa tid på att sitta bakom en dator o bråka med dej.

Jag har aldrig snackat skit om ebba och sara. Du får alla att tro att jag har snackat skit om dom, men i själva verket så hittar du på allt ? Hur moget är det ? Det är fan du som e sjuk i huvet då, och vill ha alla för dej själv ?

aja, palla inte mer dej.

2010-10-28 @ 21:53:04
Postat av: Hej

Cat fight!!!

2010-10-28 @ 22:39:47
URL: http://hejsan.com
Postat av: sofia.

du lisa, varför tar du inte allt du säger t nicole face to face för? det är så jävla omoget och plus att du blandar in mej ebba o sara.. skaffa ett liv

2010-10-30 @ 11:14:07
URL: http://fotosofia.devote.se
Postat av: Monda

är de ja Linus ?? :O

2010-10-30 @ 11:32:53
Postat av: Anonym

är de ja Linus ?? :O

2010-10-30 @ 11:35:11
Postat av: Nicole

Aah linus de e du, kommeru ihåg det?

2010-10-30 @ 12:47:16
URL: http://niicolep.blogg.se/
Postat av: vad kommer jag ihåååg ??

2010-11-01 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0