snälla säg att du driver med mig?

det där med linus vad förut, oh jag & lollo har blivit vänner sen dess. och jag har aldrig sagt att lollo e dryg bah för hon e med dej ? :S
du hittar på så himla mycket. Och moget att ta upp det här på bloggen så alla kan läsa o sånt .. ? men iaf du får fortfaranda tro och tycka vad du vill om mej. Men jag har fan i mej inte sagt att lollo blir dryg för hon e med dej.

Du har snackat skit om fia , ebba , sara och louise. Mer än så borde du vet själv. tror du att jag vill att vi ska va bästisar ? fan heller, men jag orkar inte ödsla massa tid på att sitta bakom en dator o bråka med dej.
Jag har aldrig snackat skit om ebba och sara. Du får alla att tro att jag har snackat skit om dom, men i själva verket så hittar du på allt ? Hur moget är det ? Det är fan du som e sjuk i huvet då, och vill ha alla för dej själv ? 
aja, palla inte mer dej.


Jag skiter fullständigt i om det var förut för det var så jävla fittigt gjort ?!
och vadå du och lollo har blivit vänner sen dess?
det var inte mot henne du gjorde ngn falskt utan det var mot mig, du fick louise att tro att jag värkligen skulle göra ngt sånt bara för att du kännde dig hotat av vår vänskap.
du sa till bella och nåra, att louise var bitchig när hon var sams med mig ?
du kan bara lägga ner nu.
och det är min blogg, jag har den inte för att folk ska kunna se, jag har den för att jag vill kunna skriva av mig,
du vet som en dagbok, fast nu är det bara så att den är lite mer offentlig.
och ja, jag har snackat skit om Sofia men du vet inte ens vad det handlar om så det behöver du nte ens ta upp.
och vad i helvete har jag sakt om ebba ?!
sara snackade jag skit om när hon och jag bråkade och det vet hon om.
samma med louise !
jag tror inte att du har snackat skit om dom, jag vet för du har snackat om dom till mig !
så du kan lägga ner din jävla attityd nu, den börjar bli jävligt gammal.
jag vill inte ha dom för mig själv, men jag vet att du vill för annars skulle du inte hållt på och försöka förstöra mellan mig och louise sen hon och jag blev vänner famefan  !!
jag har  aldrig sakt att du vill bli "bästis" med mig men du tror att så fort jag och louise blir sams så ska vi bli sams också?
men visst, har du ngt att lägga till så kan du ju ringa,
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0