Där brast det .


Jag gråter men den kommer inga tårar.
Jag tänker med tankarna vill inte läsas.
Jag försöker minnas men minnena är svaga.



Jag orkar inte låtsas mer.
låtsas att allt är bra , all ingenting saknas.
Allt saknas.
allt påminner mig om dig, om ditt leende, din röst.
allt känner fel utan dig..
du var solstrålen i allas liv.
fast du var inte min solstråle. Du var mitt Liv.
den som alltid fick mig att må bra.
hade jag problem kom jag alltisd till dig, och problemen var som borta .
det finns ingen som du.
vill inte ha det såhär!
vill ha tillbaka mitt liv.
orkar inte mer!
alla jag älskar försvinner sakta med säkert.
jag pallar inte med det längre.
hålla det inom mig.
dom som en gång var dom enda jag kunde lita på
är nu dom som jag tvivlar mest på.
om jag hade dig vid min ida hade allt varit så enkelt !
Jag orkar inte med dehär ..

Moa Bergman, Jag saknar dig så otroligt mycket!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kände du henne? Hon gick väl på Norrviken skolan?

Guud va sorligt har läst allt om det där.. när fick du reda på att hon hade dött, och hur reagerade du då?

Beklagar sorgen!

2010-09-29 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0