Pippi !

VIKTIGT !! den här bloggen tänker jag andvända
nät jag sitter vid datan , alltså när
 jag inte mobilbloggar. och det andra
bloggen på devote andvänder jag när jag mobilbloggar !!



nu sitter jag och kollar på pippi med min lillasyster :)
haha det e ganska kul:P
men pippe e ganska skön :D
och satan vad edt regnar ute :S
aja men nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen :D
i fredags var jag i skolan som vanliget .
fast jag var bara där till lunch ,
sen gick jag hem o bytte om och sånt
och sen drog jag ner till tåget och åkte till tc och mötte pappa:)
sen tog vi tåget till slussen och så tog vi båten till grönan :)
så vi mötte mikaela ( Ja vi e sams igen ) och julia :)
och så drog vi in och åkte massa karuseller :D
haha vi gick ju spökhuset också xD
haha usch va jag skrev :s
haha jag blev så rädd att jag nästan slog till dom med min väska:P
haha och så stog jag och skrek "i swear if you tutch me i will fucking kill you i promise ! "
haha gud va minan kompisar garvadew xD
haha jaja men det var ju´konsert också ;) euorup(stavning :S)
haha så det var helt fullt med folk så jag trampade
en person på tårna :p
hahahah och när konserten började så startade
dom med ett fyvärkeri o det lät så högt att jag råkade skrika
o vakten började garva det var jätte pinsamt :$
hahahhahahahahahhahahahhahaahahhah
haha jaja men nu ska jag ladda upp alla bilder från igår :)
jag tar dom i ett nytt inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0