Svaren

har sofia en läpp-piercing ? :)
Ja :)

3 allra bästvänner ( bara 3, dem som du kan lita på osv.)

Ebba bella fia :=)


vem har du alltid roligt med?

Sofia :)


vem saknar du? ( max.3 )

Moa louise Morfar


vilka kan du lita på ( 3 )

efter som att jag bara får skriva

3 tänker jag itne skriva några alls för att

om dom andra läser så kan dom tro att jag inte litar på dom

o då blir det bråk och det är det sista jag orkar jusst nu ...


bästa kompisar ?

Ebba Fia Bella Lousie

hur mår du nu ?

Bra :P

 

Oskuld?

Ja :)


Vad tycker du om "unga mammor"

asso egentligen tycker jag att det inte är ngt fel med det

men efter som att man vill göra saker i livet

så är det synd om man inte kan göra dom ..


hur gammal vill du vara när du blir med barn?

Kanske 25..


Är du osams med louise? för man ser henne nästa aldrig längre..

Ja, Jag var med henne senast igår :)


är du sams med mikaela igen? :s

Ja :) vi var ju på grönan tsm :)

 

Snälla berätta vad sin hände mellan er !!

NEEEEEEEEJ

 

bästa kompisar?
Står längre upp :)

är du sams med mikaela och tilda igen?
ja

vem e linus och vad har du gjort mot honom?
jag var tillsamans med han och vi hade gjort slut för
vi bråkade fast båda gillade fortf varandra jätte mycket
men efter som att jag heter nicole så skulle jag såklart
tabba mig och hålla på med andra ..

vad hände egentligen med mikaela och tilda?
vi bråkade ..

är du oskuld- om inte när vill du förlora din?
ja jag e oskuld , jag vet inte riktigt :s

finns det någon du vill förlora oskulden med? isf vem?
Haha tror jag skippar att skriva det här xD

vad är det värsta du har gjort?
Det beror på vad du menar med värsta xD

det värsta som hänt dig?
Det vet bara dom jag verkligen litar på ..

såg kommentaren innan, är du osams med louise? :O
Haha somsagt , nej :) vi har bara inte träffas på länge :)

bästa kompisar?
Har redan svarat på samma fråga längre upp :D
4 du litar på?
-.-
5 du inte kan leva utan?
Ebba, Fia, Bella, Louise , Mikaela

5 du älskar?
Ebba, Fia, Bella, Louise , Mikaela

har du någonsin rökt?
ja tyvärr ...
______________________________________________________________________
Så :D om det är något annat ni undrar så kan ni fråga i vilket inlägg som helst :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

är sofia och din brorsa på g? du har sakt det men är det sant ? :O

2010-09-27 @ 12:57:48
Postat av: Anonym

värför rökte du?

känner du vänner som röker?

2010-09-27 @ 18:50:39
Postat av: Anonym

värför rökte du?

känner du vänner som röker?

2010-09-27 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0