Ärligt … du fattar inte hur mycket jag ångrar det jag gjorde ..

Om jag kunde få det ogjort skulle jag göra det direkt !

Men vi båda vet att det inte går ..

Du fattar inte hur glad jag var när jag hade dig,

Det är inte bara jag som säger att jag var glad då .

Alla mina kompisar säger det, och jag vet att jag var det då ..

För då hade jag dig ..

Du fattar inte hur mycket jag älskade dig, jag älskar dej fortfarande.

Och jag vet att allt är mitt fel..

Och jag lovar dig att om jag skulle få en ny chans så skulle

jag göra allt jag kunde för att inte göra samma misstag.

Och jag skulle aldrig släppa dig.. Aldrig …

Alla gånger med dig var så jävla speciella.

Du var inte som alla andra, allt var så lätt med dig.

Saknar verkligen dej.. oss.. det vi hade ..

Fan att jag skulle förstöra allt..

Hoppas du fattar att jag verkligen ångrar mig och att jag älskar dej fortf..

 


Kommentarer
Postat av: Babar

Hej hopp!



Är det Sveriges mest deprimerande blogg jag hittat åt?

Hur ska man göra för att få dig på bättre humör, det låter inte allt för positivt det här.

Det firrar sig säkert, kör hårt!

2011-02-10 @ 23:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0