Jag har gjort mycket mot dig, jag har kall...

Jag har gjort mycket mot dig, jag har kallat dig saker. Jag har slagit dig. Jag har gjort elaka saker. Men jag har aldrig, fått dej att gråta för något som är sant. Den ändå gången jag fått dej att gråta var för en sak som inte ens var sant. Men du, du fick mig att gråta. Och det saken var ta mej fan san. Och du fick mig att gråta upprepade gånger, men det brydde du dig inte om.. Du fortsatte bara tills du tröttnade. Har verkligen tröttnat på hur du har blivit, du bryr dig inte ett skit om dom som alltid funnits för dig. Som lyssnat på dig när du mått dåligt. Som alltid stöttat dig i bråk, men allt man får tillbaka är svek. Orkar inte gråta med på grund av dig. Om det är såhär du tänker hålla på så vill jag inte ha med dig att göra. Kommer verkligen sakna det vi hade förut men orkar inte dehär mer. Tack för alla tider och alla minnen. Har haft så jävla kul med dig. Men det funkar inte längre. Du vet vem du är ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0