Det är inte så lätt

Jag fattar verkligen inte hur du tänker om jag ska vara helt ärlig..
Du säger att du tycker det är jobbigt och massa saker och vill att vi ska skita i det.
Men vad har du att må dåligt över? Ingenting.
Du tror att det är så lätt för mig, Men det är det svåraste valet på länge.
Men det fattar ju inte du, du tror att det är du som har det svåra valet.
Men du har ett av dom lättaste valen på länge.
Men det fattar ju inte du.
Du fick emot mig direkt när jag valde kärlek istället för vänskap.
Men jag ångrade mig direkt nästan.
Och du fattar inte vilket misstag du gör.
För jag vet hur han är, och han kommer tröttna.
Och då kommer jag inte finnas kvar.
Jag tänker inte slösa min tid på att vänta på dig.
Så du får ta och välja snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0