Lillasyster ♥

Jag vet att jag säger jätte ofta att jag hatar dig och massa annat, men ibland blir jag bara så sur.
Och eftersom att vi bor tillsammans och har våra rum mittemot varandra så blir det automatiskt att jag tar ut det över dig. Det är inte med mening. Men jag tror du vet att jag älskar dej, på riktigt. Tänk egentligen på alla fina minne vi har tillsammans, Öland sommaren 07 om jag inte minns helt fel, Cypern 09, alla film kvällar, när vi var mindre och brukade bygga upp stora dockhus av videofilmer, skulle kunna rabbla upp så många mer men jag vet inte hur lång tid det skulle ta.. Kommer ihåg förut när man berättade något för dig, det var allt från vad man hade köpt i julklapp till någon, till vilken kille man var ihop med, så berättade du allt för mamma och micke.. Men nu, nu kan jag berätta allt för dig, du har verkligen förändrat dig. Älskar att sitta och bara prata med dig. Prata om allt mellan himlen och jord, fråga ut dig om dina killar. Vi bråkar inte lika ofta längre, men när vi väl gör det brakar helvetet löst, och det brukar sluta med att du gråter eller något. Men vi blir nästan alltid sams fort, sen är det glömt ingen. Det jag vill komma fram till med allt dehär är att du betyder så otroligt mycket för mig, vet inte vas jag skulle göra om jag inte hade dig. Älskar dej verkligen hjärtat, och jag menar det. Av hela mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Klara :)

Hej, gud vad fint inlägg :) och hela din blogg är jättefin :D

Är inte du och din lillasyster halvsyskon? :P<3



Jag läser din blogg jätteofta :)<3

2011-01-08 @ 16:15:46
Postat av: Emelie <3333

gud vilket fiint inlägg!<3333333 älskareej och jag älskar din blogg oxåå! <333333

2011-01-10 @ 17:10:36
URL: http://alltomemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0