Test

Namn - Nicole
Tilltalsnamn - Nicole/Nicco
Ålder - 13

This or that

Coca Cola/ Fanta? - Cola ?
Pizza/Hamburgare? - hamburgare
Godis/Chips? - chips
Mobil/dator? - mobil
Sova/Vaken? - vaken
Justin Bieber/ Taylor Lautner? - taylor
Blond/Brunett? - beror på
Kissie/Paow? - paow
Facebook/MSN? - fejjam
Högklackat/Lågklackat? - beror på


Dagens:

Vill ha? - En toalett :O kissenödig
Klädsel? - jeans linne
Frisyr? - flätat
Låt? -  Irreplaceble
Planer? - Ducsha
Saknad? - Vänner vet
Dummaste? - vänner vet osso
Misslyckande? - Allt
Drog? - ingen?
Köp? - Inget
Godis? - Körsbär
Humör? - Deppas
Citat? - Döööö
Roligaste? - inget

Sömn

Vad har du på dig när du sover? - bh trosor
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen, magen) - olka
Hur många kuddar sover du med? - måååånga
Kommer du ''ihåg'' vad du drömmer om på nätterna? - ibland, mardröm inatt :(
Har du drömt ''sann-drömmar'' nån gång på nätterna? - aa 

Tre saker

Tre
saker jag inte förstår mig på: Crille, mitt liv, och "vännerna-vet"
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: dataskärm godis högtalare
Tre saker jag gör just nu: chattar, gör testet, sitter i sängen
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Vet nte
Tre saker jag kan: Allt?
Tre saker jag inte kan: inget?
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: bajs
Tre saker jag skulle vilja lära mig: bajs
Tre favoriträtter: inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0