Bästavän

Sara Johanna Gustafsson, När jag träffade dig första gången hatade jag dig verkligen, vi stog och bråkade på vibyskolan och jag vet inte hur många gånger jag sa till mina vänner att jag skulle slå dig och massa saker.
Bråket blev bara större och större tills vi satt hos rektorn och hade massa möten.
Sen blev jag sams med dig bara för att slippa fler möten.
Men sen började vi umgås och vi blev bra vänner.
Sen blev vi bara tajtare och tajtare.
Sen gjorde jag ett misstag jag ångrar än idag.
Har mått så jävla dåligt över det.
Men du tog tillbaka mig efter ca. en månad och jag blev så jäävla glad.
Den dess har vi bara blivit tajtare.
Du fattar inte hur glad jag är över att jag har dig.
Kan prata med dig om allt, du finns alltid där för mig.
Vi har inte såå många minnen men mina minnen med dig är dom bästa!
Älskar dig så sjukt mycket !!
Alltid du och jag älskade vän ! <3




Kommentarer
Postat av: viktor

nice, guud vilka brööööst! asso specielt hon t väster, fast hon t höger har också fett fina <3 asso kan jag få klämma?! ;O<3

2011-01-30 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0