Watch me.


Gör dom jag inte har gjort nu, och resten :)
Dag 03 – Mina föräldrar
Min mamma bor i sollentuna, hon jobbar på inspira, hon är väll som en vanlig mamma, fast väääldigt överbeskyddande.. lite jobbigt sådär :P
Min pappa bor på ekerö och jobbar med Perago system, Han är motsatsen till mamma, vilket e sjukt skönt :D
Dag 04 – Det här åt jag idag
Har ärligttalat inte ätit så mycket idag, ska äta makaroner och korv snart :)

Dag 05 – Vad är kärlek?
Skit .. Förlåt men det senaste var skit ..

Dag 06 – Mina syskon
Olivia - Ibland den drygaste på heeela planeten :P  men så underbart mysig att snacka med ibland också :)
Oscar -  Haha jaa han .. eeeh .. haha
Therese -  haha joobigt men min sötnos :P
Dag 07 – I min handväska
Skolböcker, data, smink, borste, hårspray

Dag 08 – Ett ögonblick
13122010, undra om jag lev glad asoo
Dag 09 – Platser jag besökt
Typ cyperb, egypten, tukriet, gotland, öland tiiieeepp :P

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Jeans, linne , kofta.

Dag 11 – Min dag
Skola, fast mått piss inombords, det är inte normalt att skriva datum på två sidor och skriva ett namn och riva ut pappret och sen knöggla ihop de o kasta...

Dag 12 – Min bästa vän
Gabriella Kelava, Sara Gustafsson, Ebba Millqvist, ni betyder livet cheyer <3

Dag 13 – Den här veckan
Har jag varit i skolan ... uuusssccchhh

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Men haaalllååååå?`!
Dag 15 – Mina drömmar
Inget jag tänker skriva ut ..

Dag 16 – Min första kyss
Haha galaxen 08 typ :P

Dag 17 – Mitt favoritminne
Vette fan :P

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Vet inte :S

Dag 19 – Detta ångrar jag
Haha skriver inte ut

Dag 20 – Den här månaden
Är det januari

Dag 21 – Ett annat ögonblick
612011, förstörde det andra ögonblochet totalt.

Dag 22 – Det här upprör mig
Myyyyckeeet
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Mina underbara vänner !!

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Inte s¨mycket faktiskt, eller nu förtiden är det ganska mycket ..

Dag 25 – En första
Whhaaaatt?

Dag 26 – Mina rädslor
Att förlora dom jag älskar.

Dag 27 – Min favoritplats
VArt jag än är med mina vänner,

Dag 28 – Det här saknar jag
När man var liten ..

Dag 29 – Mina ambitioner
Typ prata :P

Dag 30 – Ett sista ögonblick
Inget :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0