Forgive me - Del 3.

.. Emeile. Hon kollade på mig med en blick jag inte kunde tyda.

  • Eehhm .. Asså jag måste nog gå nu tror jag.. Sa Linus lite förvirrat.

  • Mhm, det tror jag med, sa Emelie.

     

Han sa ingenting utan gjorde ett täcken med handen att jag skulle ringa honom. Jag nickade försiktigt och kollade sedan ner i vattnet igen. Jag hörde steg komma närmare och närmare och tillslut såg jag i ögonvrån att hon satte sig ner bredvid mig.

 

  • Du gillar fortfarande honom va? Sa hon efter en lång stund av tystnad.

  • Ja.. Eller jag vet inte .. Jag gillar Fabbe.. Tror jag .. Men jag såg ju hur han höll på med Felle, och kollade på henne. Men jag vet inte vad jag ska tro.. Har har ju redan varit otrogen en gång tidigare..

     

Hon svarade inte. Men det var nog bäst så, jag orkade inte prata mer om det.

 

  • Ska vi börja dra hem, klockan är lixom .. hon pausade och tog upp telefonen ur fickan och kollade.. halv elva.

  • Ja okej det kan vi göra. Sa jag lågt och så ställde vi oss upp och började gå hem långsamt.

 

Tusen tankar åkte igenom mitt huvud, gillade jag Linus? För på något sätt så kändes det så himla rätt när vi kysstes. Och det har alltid varit så lätt att prata med honom. Det är inte samma sak med Fabian, det blir oftast pinsam tystnad som någon av oss måste avbryta och det blir bara jobbigt.. Vad är det jag tänker egentligen? Det är ju Fabbe jag älskar, inte Linus ! Eller..? mina tankar avbröts av att vi var utan för mitt hus.

 

  • Jag antar att vi ses i morgon i skolan eller? Sa hon lite försiktigt.

  • Ah i guess so . Svarade jag och flinade lite.

  • Men du, jag lovar att inte berätta för någon om Linus.

  • Okej tack, hejdå.

  • Hejdå.

     

Jag gick upp mot dörren och sedan in.

  • Hallå ? Ropade när jag kom in.

  • Vi är här inne! Hörde jag mamma ropa från vardagsrummet.

     

Jag gick upp för trappan och sen in i vardagsrummet.

 

  • Hej gumman, sa pappa när jag kom in .

  • Hej, hörrni, jag går och lägger mig, skola imorgon ni vet..

  • Okej godnatt gumman, sa dom båda innan jag gick vidare till mitt rum

    .

Jag gick fram till min garderob och tog fram min stora tröja som det stod ” i <3 UlrikMunther” på.

Sen tog jag av mig mina andra kläder och satte på mig tröjan. Sen satte jag upp håret i en slarvig knut och sen gick jag och la mig.

Precis när jag hade lagt mig i sängen fick jag ett sms.

Det var en bild .. På mig och .. Linus .. När vi kysstes... Och smset var från ….

 


Woopwoop vem är smset ifrån ?? men hörrni ! FLER KOMMENTARER, det är mycket roligare då..

 

Men jaja, MINST 5 kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Melissa ♥

Fett spännande, meeeeer!! :D <333

2011-07-11 @ 11:19:36
Postat av: Anonym

meer :)<3

2011-07-11 @ 11:28:54
Postat av: Evelin <3

Assa Nicole fortsätt !! :) <3

As duktig ja vill ha mer mer mer MEER !!! :) <3



Puss <3

2011-07-11 @ 11:37:03
URL: http://evelinb.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

MEEEEER ! <3

2011-07-11 @ 12:52:42
URL: http://SuperBruden.devote.se
Postat av: Sofia Pihlblad

as bra ! :D

2011-07-11 @ 20:11:06
URL: http://stockholmaarens.blogg.se/
Postat av: emmy<3

Due grymmmmm fortsätt! <333

2011-07-11 @ 23:44:18
URL: http://eemmaemmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0