4 saker ni inte visste om mig !

  • Jag är otroligt mörkrädd
Fast inte när jag typ ska sova eller så, utan det är när del gäller att jag ska gå i mörkret, jag är alltid rädd att det ska stå något typ bakom mörnet eller i skogen.. Jag får alltid grov panik ...

  • Jag älskar skräckfilmer!
Vet att detta inte går ihop på något sätt, men ändå, haha jag älskar dom !

  • Jag äter godis och chipis heeela tiden!
Jag äter godsaker heela tiden verkligen hela tiden. Men det skumma är att jag inte blir fet, jjag är ju någorlunda smal lixom men ändå äter jag hela tiden utan att gå upp.. Skönt iof !

  • Jag är väldigt "pappig" av mig..


Jag har nästan alltid varit pappas lilla flicka. Det är alltid honom jag ringer när jag är sur eller ledsen, och jag kan berätta väldigt mycket för honom och ibland kan vi sitta och prata i timmar. Vi är också jävligt lika på måna sätt,  vi är väldigt lika i utseendet, vi är likadana i personligheten, eller väldigt lika. Han är en av miuna bästa vänner samtidigt som min älskade pappa <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0