Gilla sak Facebook - Del 3 !

Ballen - Sjukt snäll och rolig, o söt :)
.
Daniela Lindberg - Snäll rolig :)
.Tiildaa - Sjukt jävla söt och underbar och snäll och rolig, min lilla pluttis :)
.
.Casper - Haha snäll och rolig, men ge fan i mitt hår !
.
.Kristian - NU VET JAG VEM DU ÄÄÄÄRRR :D
.
Tobbe N -  Känner inte .. :P
.
Rikard - Vem är duuu?
.
Adrian D -  Känner inte men söt :)
.
Vickan - Snäll rolig :)
.
Max Z -  Men skit på dig människa :P Varken snäll eller rolig men .. söt eller nått sånt kanske..?
.
Cecilia - Söt :)
.
Vania -  Rolig snäll osv :D
.
Sara R-A - Känner inte men sööt ::)
.
Sumeya -   Snäll söt rolig, har inte träffat på fem år :S
.
Victoria -  MEN HEJSAKNAD SOM FAN !
.
Lissa - Världens snällaste som jag kan snacka med om vad som helst, kärlektilldig <3
.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Love right back at you Icco ;* <3

2011-10-10 @ 20:46:24
Postat av: victoria

& jag saknar dig gummsan! <3

2011-10-10 @ 20:47:09
URL: http://busvictoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0