OJOJO

Okej har inte gjort ett sånt här inlägg på år och dagar så nu äre dags..

Idag har jag bara varit hemma och chillat o tagit det lungnan.
Igår kväll vare ute med Sara Ebba och Steffi!
Sjuukt kul !
Först efter skolan drog vi alla hem till Ebbas place och hade galet kul.
Sen drog jag hem o käka och fixade mig och lite sånt sen
bar det hem till sara och mötte henne sen ner till vibyskolan o träffa
Ebba och Steffi sen yrade vi runt i viby :)
Ikv blire utgång igen med Louise ! :)
Ska bli sjukt kul eftersom att jag inte umgåtts med henne på jätte länge.
Men jaja, imorgon åker jag till papi ute på ekerööö!
Sen lär jag väll leka med bebis jävligt mycket ;)
Sen på måndag skjutsar pappa mig t stallet och så blir det ridning :)
Sen på torsdag åker vi upp t norrland för att träffa momma och bror ! :)
Ska också bli jävligt kul .

Men nu till saken.

Vill ni ha sånnahär inlägg eller sånna som jag har bombat på med, om ni hellre vill ha sånnahär lär det inte bli så bra uppdatering men med dom andra blire det, så det är helt upp till er vad ni väljer.
Men kommentera vad ni vill ha !


Kommentarer
Postat av: ...

ha dom du har bombat med ;)

2011-10-30 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0