Test 1

KÄRLEK :

Är du kär just nu? - Tyyyyp...

Har du någon kille just nu? - njaa

Har du dumpat någon? - för många gånger..

Har du sagt att du gillat någon för kul skull? - kanske ..

Vem kramade du senast? - Lillasyster

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Fuck no

 

SKOLA :

Är du duktig i skolan? - När jag väl vill är jag grym ;)

Har du bra betyg? - Som sagt, när jag väl vill är jag ganska så duktig..

Har du fått göra om ett prov någongång? - Tss ja

Sköter du dej i skolan? - Beror på

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Beroende <3

Har du mobilen på lektionstid? - Alltid

Fått skäll av en lärare för att du snackat i telefon? - Jaaaa....

 

FAMILJ :

Hur många är ni i din familj? - för mågna -.-

Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Jaop

Trivs hemma? - ibland

Har du rymt hemifrån för att du inte har orkat med familjen? -  japp

Har skrikit o slagit din mamma? - inte hårt .. ångrar  derämot ändå ..

Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej är fett snäll :o

Har kallat någon diva, idiot, cp, osv. ? - alltid

Vem betyder mest för dej i din familj? -  Mamma lillasyser x2 (jassie o tess) o pappa

Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Alltid

 

VÄNNER :

Du har vänner? - nej duvet är fett med mobbad, såklart jag har?

Du brukar vara med? - Bella sara amanda ebba emma fanny massa

Vem/vilka var du med sist? - Olli (sis)

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Jaa

Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja?

Har du pussat någon av dina kompisar? - ;)

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Tro mig har lust ibland (BELLAAA)

Har du blivit av med någon vän på sistone? - Ja, fastjag som bröt kontakten.

 

FJORTIS :

Du sminkar dej varje dag? : aa

Prutar med läppar på kort? - ibland

Tar kort på dina bröst? - Nope

Använder foundation på läpparna? - nää

Super dej packad varje helg? - haha nej

Du plattar håret o har en typ av fjortis frysir? - nä plattar bah

Ditt hår är knallblondt? -  Nej har svart

 

KRIMINELLT :

Är det okej att vara kriminell? - beror på vad

Vill du bli kriminell? - *OHJA :D min mål i livet bror ;)

Varför gör du sånt här? - för att jag är en nolifer

Vad är inte okej att vara kriminell? - Typ mord misshandel våldtäckt o sånt

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - haha nej vågar inte, tycket sånt e skit läskigt :$

Har du suttit i fängelset? - Räknar utegångsförbud som fängelse så ja

Vill du hamna i fängelset? - nä men vill fan prova i typ en vecka, asoo få va där frivilligt

 

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nej faktiskt inte :o

När grät du senast? - När jag skratta ..

Du har gråtit över en kille? för många gånger..

Vem bråkade du senast med? - inte en aning

Har du velat ta ditt liv? - har försökt ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0