Tjenare Tjenare ;)

Då fick man ett mess för ett tag sen och det stog ''Ngn som kan hålla min blogg uppdaterat tills i morgonkväll?''
Å det var ju såklart från nicole ;) Kommer nog inte hinna hålla blåggen ''helt'' uppdaterad men ett inlägg kommer jag göra, kanske fler!
Men just nu så har jag precis varit på valpkurs med wilma och hennes hund mimmi. De var väl ganska kul, man fick ju inte göra så mkt utsom man inte har ngn hund men sen så fick jag typ låna tränarens hund å då vart de roligare :)
Men nu så ska jag snart äta :)
Älskar dig nicole!
Minnen... :')

Oavsätt vad som än händer, kommer jag alltid älska dig!

Jag vet att livet är svårt ibland, men om man kämpar så blir det bra tillslut!

Du är den du är och det går inte att ändra på, tro på dig själv så blir allt bäst!
Älskskar dig <3


Besök gärna min blogg på www.emmylinneaboije.blogg.se :*

//EMMY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0