Svar.

beskriv dig själv med 3 ord.
Hehe jag vet inte riktigt.. rolig ärlig glad tror jag ;)

vad är ditt bästa minne ?
Det är nog sommaren 09 med Louise..

Hur är du som person?
vet inte riktigt :P

faorit ämne i skolan ?
inget egentligen men om jag måste välja är det nog musik .

vad har hänt med moa?
 Hon blev bränd av en brännmanet i thailand och fick en allergisk chock ..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2195282.ab

vilken av dina kompisar kan du lita på mest ?
Mikaela och tilde

vad har hätn mellan dig och louise?
Vi passar helt enkelt inte ihop ..

hur går det för dig i skolan?
bra tror jag :P

Är du oskuld?
Ja

röker du?
nej

dricker du?
nej

avd ångrar du mest i ditt liv?
En sak som jag gjort i fyran när moa hade dött..

vem är din bästa kompis?
Mikaela lerdell !

Bästa blogg?
Vet inte Paow tror jag ;)

sämsta blogg?
Gaybloggen ..

vad tycker du om "storbloggarna" ? gör en lista !
Kissie:
Vet inte riktigt .. rolig att läsa om man har tråkigt ..
Paow:  det bästa av storbloggarna enligt mig !
Dessie:  vet inte riktigt .. hon var mycket roligare när hon o paow va kompisar ..
Hugo:  Älska magen ?!??!?!
Gay: "gäsp"
Foki: "foki news" är bra ;)
BB:  ..läser inte ..



när började du blogga?
 har bloggat tillochfrån ganska länge men jag tror att jag hade min första blogg i 4an ..

varför började du blogga?
alla mina kompisar gjorde det o det lät som en kulgrej :D

hur gammal är du?
13

vilken skola går du i?
Norrviken
vart bor du?
precis vid norrviken

vad heter din mamma?
Annica


hur många har du hånglat med?????????????
3

hur många har du varit ihopp med
höhö ingen aning :s

vem e du kär i
Pojkvän ;)

har du haft kläddsex nån gång
ingen aning ;)

juger du ofta xD
inte mer än nödvändigt ;)

e du adopterad
haha nej ?

har du porrsurfat nångång
 vem har inte lixom ? :s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde du i fyran när moa hade dött för dumt som du ångrat?? (svara plzz)

2010-08-21 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0