Nu ska jag berätta en saga..

Det finns en tjej, en tjej som är grymt underbar. Man kan prata med henne om allt precis allt.
hon berättar inte det man säger och finns alltid vid ens sida. Behöver man hänne ställer hon alltid upp och är en trogen vän i vått och torrt. Jag gjorde misstaget och shabblade min vänskap med henne, men du har jag fått tillbaka henne igen och kommer aldrig göra om det. Det var en vecka vi var sjukt tighta och hoppas verkligen att det kommer bli så igen, för den veckan var den bästa i mitt liv. Och utan att överdriva så älskar jag den bruden så otroligt mycket, och har gjort det sen jag blev kompis med henne, även när vi bråkade. Den gången jag grät, det var inte på grund av sofia eller någonting annat, det var på grund av att det gjorde så ont att se på henne och veta att det jag hade gjort hade sårat henne. och det är en känsla jag aldrig mer vill uppleva. Namnet på denna underbara flicka är Sara Johanna Gustafsson. Och jag älskar henne så otroligt mycket så att det knappt går att beskriva ! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA JOHANNA GUSTAFSSON!<3

gumman, jag älskar dig så otroligt mycket.

jag vill och tror aldrig att det kommer hända igen. jag vill aldrig ha nått bråk med dig. aldrig och det menar jag verkligen. jag älskar dig. så det finns inte ens tillräckligt med ord. det ända orden jag får fram är jag älskar dig. för om jag skulle beskriva hur fin du är. då skulle det ta flera timmar. då kan du ju bara tänka dig hur hela du var och din bästa personlighem är. tänk hur lång tid det skulle ta..

men allt man egentligen kan säga, tro eller ej

så älskar jag dig så jävla mycket !



2010-12-13 @ 17:46:17
URL: http://viibybarnet.blogg.se/
Postat av: Vegardvanja

Enjoy your website very much. Good job!

2011-10-18 @ 11:14:00
URL: http://vegardvanja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0