Måste skriva av mig !

hej bloggen !
förlåt att jag inte har skrivit på år och dar'!
men det har hänt så jävla mycket!
först på onsdagen förra veckan så skulle jag t stinsen m L' men hon dissade
 juh såklart mig som hon alltid gör men cant blame her ett klassiskt sätt
o få uppmärksamhet och starta ett bråk..
aja whatevert, sen så började hon såklart tjafsa och så orkade jág inte med
 henne så vi slutade att snacka ..
sen på fredagen så hade Jonas födelsadags fest och vi var där
och det var skit trevligt!
sen på lördagen så mins jag inte vad vi gjorde men iaf..
på söndagen så drog jag mamma micke o tessie t kista o köpte
jacka, mössa o vantar t mig.
sen så igår så åkte jag t Stinsen medsötaste Elinor för
att träffa ngra killar men dom dissade oss:P
så då träffade vi Fia Summer o Becca som var där.
och så var fias kille och ngr annan där och det blev helt fuckt upp..
aja så nu ska jag kanske ringa ngn kompis och hitta på ngt..


PussoKram !!


//// Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0