Tankar...

Du var min bästa vän. Litade på dig genom vått och torrt. Mitt hjärta gick i 2 delar när jag fick konversationen skickad till mig. Trodde verkligen inte dehär om dig. Allt vi hade, är det bara minnen nu? alla gånger du har sakt att du älskar mig, är det bara lögner? alla gånger du sakt att det ska vara vi, alltid vi, var det bara påhittat? vill inte att dehär ska vara slutet på något så fint. men vill inte bli sårad mer. Vill jag ha tillbaka dig eller vill jag glömma dig? Vill jag minnas o gråta eller vill jag glömma och skratta?

Kommentarer
Postat av: *

Vem? :/

2010-12-24 @ 01:17:52
Postat av: Sofia

Glömma och skratta, för du ska inte fälla någon jävla tår för någon som har behandlat dej så illa, du förkännar någon mycket bättre, finns här för dej, Babe i love yoooou <33333333

2010-12-24 @ 16:40:09
Postat av: Anonym

asså seriöst? du & sofia är ju fan lääääskigt blonda. jävla fjortisar!

2010-12-25 @ 02:37:44
Postat av: Anonym

Det är ditt egna val!!

2010-12-25 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0