Dehär visste ni nog inte ;)

  • Jag har varit inlåst i ett skyddsrum i 1 timme en gång, haha jag hade tappat min clocka i en lekpark så skulle jag o min bror hämta den och tänket t en genväg genom ett hus. haha men vi hamnade på fel våning och gick in i skyddsrummet, då sa max att jag inte skulle stänga dörren för det brukr finnas skyltar om att som går i lås när dom stäng och går bara tt öppna med nyckel o självklart så stänger jag då -.- haha sen kom en tant o gubbe o låste up när vi skrikit i en timme xD
  • jag har varit tsm med 35 stycken xD
  • jag har en styvsyster i thailand
  • jag har slingt/färgat/tonat 8 gånger ..
  • jag har försökt ta livet av mej i gång i 4an.. ångrar som fan dock ..
  • Jag har världens underbaraste kompisar ! tack för att ni alltid finns och ställer upp när jag behöver er !! älskar er mest , och ni vet vilka ni är !! <3
Otroligt gammal bild, men dom bästa minnena med dig, gumman , du betyder allt <3

Kommentarer
Postat av: victoria m

vaa.. varför försökte du ta självmord..? sånna underbara människor som du ska inte göra det. älskar dig gumman. finns alltid! <33

2010-10-19 @ 22:20:14
URL: http://busvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0