Godmorgon :D

Haha nu sitter jag å lyssnar på fucking gubben i lådan :/ hatar den egentligen men kan inte sluta lyssna ! ;O
SARAS FEL !!!!!!!! MOHOHOHAHHAHAHHA
okej jag e inte normal men iaf, idag är det ju skola.. inte kuuul :O
fast har bara 4 lektioner så det är jätte skönt .. och sen sista lektionen har jag förhör o jag kan knappt nåt ;O
så vi får se hur det går ... xD
men i måndags var vi ju på äventyrsvandring med klassen o det var skiiit kul :D
eller det tyckte iaf jag ;)
först åkte vi fel sen tappade vi bort Ihab sen när vi kom fram kom e cepe tant o skrek "var är ni här är ni jag har letat där o där o där o ÖVERALLT !!"
helt psycho .... :P
sen så gick vi in och där satte vi oss i ett rum och så fick vi namnlapp och sen gick vi in i ett litet rum en och en så fick man åka ner för en rutchkana och så vare ett HEL vitt rum ;S
sen när alla var nere så fick vi söka efter ledtråda och sånt men orkar inte skriva mer nu !!

Kommentarer
Postat av: Jesperanja

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:18:25
URL: http://jesperanja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0