Svaren på frågorna ..

jonathan skriver:

hej vrf e du dryg ibland och ibland snäll?

Svar: för att jag är sån, problem med det så HEJDÅ.

jagheternora skriver:

varför ses vi aldrig? 
om du bara fick leva på en maträtt vilken skulle det vara? ;) <3

puss , loveyou

Svar : Det undrar jag också !! saknar dej mega mycket !!
Haha mcdonalds kanske ;)

Loveu2 <3

Wilma<33 skriver:

1.E du på G med nån?


4.Vem gillar du?
5.Hur gåre med Hugo?
6.Favvo mat?
7.Favvo kläder (bild)?
8.Vad tycker du om mig?<33:)

Svar : 1. Inte vad jag vet ;)
4. Haha du vet :)
5. Hahahah håll käften :P
6. Vette fan :p
7. Kan lägga upp senare ;)
8. Sjukt rolig brud som jag Älskar jätte mycket ! <3

Tihihihihi :) skriver:

heeej :)

favorite smink? ;P <3

svar: Mascara :) haha

Anonym skriver:

Vilka är snällast i klassen bland tjejerna om du får välja 5??
Är du på g med någon?
Är du nöjd med ditt utseende, isafall om inte vad vill du ändra??
Alla frågor jag hade men ville bara säga att du är skitsöt och du verkar vara en toppentjej ! (:
kramar ! <3

Svar: 1. Bella, Amanda.
2. Nej de tror jag inte :)
3. Neej inte riktigt, om du menar kroppen , hatar jag mina lår moch min mage .. Ansiktet hatar jag min ansiktsform ;S
Tack , vet inte vem du är så det blir svårt att säga desamma :P

Sumeya skriver:

Vad älskar du mest med livet? :P
Vad använder du för smink?
Vad gillar du mest med ditt utseende?
Favorit affär(Kläder)?
Kram!:D

svar: 
1. Mina vänner <3
2. bara mascara och ibland fondation .
3. Min ögonfärg ;)
4. Gina :)

Alice skriver:

Vilka var du med i början av sjuan?

svar: Bella Sofia.

ida <33 skriver:

här kommer lite frågor :) <3
1. tacos/pannkakor? :) <3
2. gillar du att skriva berättelser?? :) <3
3. går du på nån sport eller nåt? :) <3
4. va det bra frågor?? :) <3

Svar:
1. Tacos, 
2. Haha kan man väll säga :P
3. Ridning :)
4. alla frågor är bra ;)

Anonym Skriver:

Är du på g med Hugo??

Svar: haha en gång för alla, Nej :P

anonym skriver:

Vad köper du dina kläder?
Hur länge får du vara ute på helger/vardagar?
Hur sminkar du dig?
3 bästavänner?
Kan inte du lägga upp flera bilder på dina kompisar, det är så tåkigt att läsa bara.....
Berätta om en gång som du har haft hur
Har du ngn gång vart på fest? Folk säger att du inte har det, hehe.. Har du det, isf med vem och var? :PPPPP

Svar :
1. gina, cubus, bikbok, 
2. halv 11 typ
3. Mascara ibland brunkräm.
4. Sara bella amanda
5. Det kan jag göra,
6. Hmm ... många gånger, men asoo.. eehh... Jag vette fan faktiskt :S Jo när jag träffade sara <3
7. HejjagheterNicoleThereseHolmbergPierre :) Om du inte vet behöver du inte veta


Kommentarer
Postat av: o.

är inte du och ebba bästisar längre?

2011-04-10 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0