Den finaste av dom alla <3

Moa min mina älskling..
Jag saknar dig så det gör ont..
Att du inte finns längre .. Det går inte att tänka så.. Det är så overkligt.. Tanken av att aldrig mer få höra ditt skratt, att aldrig mer så springa runt i skolan och jaga varandra o ha så otroligt kul..
Du var min absolut bästa vän, fans ingen annan jag älskade så mycket som dig.. Saknar dig så mycket..
Hoppas du har det bra där uppe.. Vem vet, vi kanske ses snart.
Vad som än händer så kommer du alltid finnas i mitt hjärta. Och oavsett hur många år det tar tills jag träffar dig igen så kommer jag aldrig glömma dig.
Älskar dig mer än vad ord kan beskriva min ängel !


Kommentarer
Postat av: ebba andersson

<3

2011-12-23 @ 18:27:59
URL: http://hejviecoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0