Gilla sak face !

Isabelle Nordling - hur fin chey som helst! Otroligt lätt att prata med. Hur snäll och rolig som helst! Måste träffa snart! Saknar dig som fan och finns alltid för dig, älskar dig!

Goliath - vart ska jag börja? Min ängel. Finare får man leta efter! Saknar dig, saknar oss. Vill ha tillbaka det vi hade! Saknar dig så de gör ont älskade <3 älskar dig !

Hugo Jacobsson - IGELKOTTE!!
hahah nej men seriöst, hur rolig snäll o fin som helst!

Cornelia Ärlderud - min lilla knasboll! Saknar dig som faan! Hade bäst med dig o somras! Saknar o älskar dig som fan!

Bambi - finns inga ord.. Du är min livsglöd. Du är min anledning till att stanna kvar. Även om jag har seriös lust att slå sönder dig ibland så vet du att jag älskar dig. Sjukt mycket. Du är min bästa vän. Min andra halva. Alla mina minnen med dig är bäst. Förlorar jag dig förlorar jag hela min värld. Lämna mig aldrig. Ett liv utan dig är inte något jag tänker gå igenom. Jag skulle aldrig klara det. Du är mitt allt och vad som än händer kommer jag alltid finnas för dig. Genom allt. Genom eld och vatten skulle jag gå för dig. Allt. Älskats dig obeskrivligt min tvilling <3

Madeleine Graham - men hej snyggaste?! Så sjukt fin så man dör! Saknar somras när vi träffades då o då på grönan o när vi åkte buss o du inte han av.. Hahahh dooog av garv! Saknar dig ! Älskar dig snygging!

Jonathan P - så sjuuuukt snygg! Vi saknar dig i klassen grabben! Vi får ta o ses nån dag! Sjukt rolig och snäll o allt!

Simon Boman - Min dödligt snygga bebis! Så rolig så man dör o hur snäll som helst, din rumpa dör jag för.. Loveyou !

Adam Johansson - sjukt snygg rolig snäll. Haha dör alltid av garv när jag är med dig :') vad e likheten mellan fredde o filip? Haha dör fortfarande av den...

Ln Nordberg - fiiiinasteeee!! Sjukt snäll rolig o allt, måååste träffa snart!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0