Don't underestamate the thing i will do..

Sho, är så jävla seg just nu..
Aja idag var jag i skolan som vanligt..
Men blev lite små stolt..
På svenskan ska vi skriva noveller, och jag blev klar med min idag
så skulle läraren läsa den, sen när hon läst klart sa hon
"dethär är den bästa jag läst nicole"
Blev liiite stolt då .. :$
Bara för att retas, här är en liiiten bit;

*Flaskan flög långsamt genom luften och tiden stod stilla. Jag kände smällen och jag föll baklänges. Huvudet bultade och alltid blev suddigt och ljudet från tv:n blev avlägset.*

Aja sen efter skolan drog vi t kista och var där ett tag sen kollade vi på Breaking dawn, gryyyyym !
Aja är typ sjukt så funtar på att sova ..
Aja bloggar nån gång nästa årtionde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0