Drömmde en wierd dröm inatt ..

haha aa det gjorde jag !
jag drömde att jag var med ngra brudar som jag känner hemma hos mig ..
sen typ blev jag godissugen så jag drog ner t afärn och köppte lite smått o gott..
sen typ när jag hade handlat så förvandlades, eller typ det blev en klädes afär och helt plöttsligt var jag med robin :S haha iaf så köppte vi ngt typ låtsas aquarium sen så när vi skulle ta upp det ur kartongen när vi hade betalat och var fortfarande i butiken så började skiten bipa och dom typ slängde ut oss ,.. haha den var rätt skum !
aja nu sitter jag och lyssnar på higher.. ( nemen vad ovanligt nicole -.- )
haha älskar värkligen den låten !
tycker det var as bra att erik van !
lixom en sån som ser ut som calle kan inte representera Sveriges idol 2009!!
haha aja nu ska jag dra mig ifrån bloggen !

puss! 

Ps. en tjej hade kommenterat att hon ville ha hjälp med hur man fixade bloggdesign så ett inlägg om det kommer nog snart !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0