Elevensval ida..

som sagt hade vi de idag..
nt de roligaste som finns men men..
valde tälja i trä ..
gjorde en jolklapp till mamma ,
men jag kan inte skriva vad
det är ifall hon läser :P
aja förlåt att jag inte skriver så ofta men har bloggen typ bara
att skriva när jag inte har ngt o göra och
skriva av mina känslor o sånt ..
aja men iaf sen ska jag typ träffa Clorre ..
kommer bli kuligt :D
aja igår var jag ut me louise gurra o robin ,
aja men det var iaf AS KUL !!
hihi vi ska typ träffas ikväll igen ..
vi typ gick runt o snackade o jag pratade lite med Louise
 om lite saker som kanske inte ska tas upp här.. ;)
men Louise jag vill att du ska veta att jag kommer alltid
att finnas här för dig så tveka inte att ringa mig om du
vill prata gummman !

aja nu ska jag käka lite mellis ..
puss !

haha sötaste Louise med gurra på ryggen !


vänner kommer och vänner går , men kärleken till dig från mig den består.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0