så fort jag fått reda på mitt liv så kommer det någon och rasar det...

varför känns det som att nästan alla ( utom tre speciella , l g e ) försöker att forstöra mitt liv.. vet nt vad jag ska göra längre .. allt jag gör blir bara fel o typ alla hatar mig. vet inte hur jag ska göra längre .. orkar nt kämpa för det är alltid ngn som vet hur man förstör det.. saknar åren då allt var bra, hade allt men den 3 april 2008 togs mitt allt ifrån mig.. visst nt hur jag skulle göra och jag orkade nt kämpa för någonting.. skolan, hemma , kompisar. ja jag betädde mig som en idiot mot alla . efter det har jag varit en stor jävla idiot! har inte jobbat i skolan och det ångrar jag . jag vågar inte visa hur jag egentligen mår, för ingen kommer bry sig och den ända personen som kommer reagera kommer att överdriva och det orkar jag nt.. " insidanvler men utsidan orlar inte mer" men nästa är så kommer jag att börja om på nytt, ny skola, nytt hus,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0