Cooooooola, min kärlek ! <33

hajsi !
haha ett nytt ord :)
aja nu sitter jag och kollar på tv med pappsen .
pappas tjej har massa kompisar
hon har gjort as god mat !
typ ngn wook men jag äter bara nudlarna och kycklingen :P
den är thailändsk !
haha hon snackar för fullt med sina kompisar fast på thailändska så jag och pappa fatta ingenting !
hahaha !
aja nog med det men nu ska jag kollar på simsons !!!

pussohej !
______________________________________________________________________________________________

Nu har jag frågor till er som jag vill att ni ska svara på
hur ofta vill ni att jag ska ha;

  • Frågestund`?
  • veckans?
  • hiss/diss?

och vad mer vill ni att jag ska ha `?
alla kommenterar och säger vad dom tkr !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0