Skola, Nej tack !!

Usch, idag börjar helvetet..
Alla säger iatt vi ska börja få betyg nu också ..
Hoppas att jag inte för ig i någg ;P
haha men jusst nu sitter jag och äter fruktfost :)
usch drömde världens konstigaste dröm inatt!
haha först satt vi   flygplan och sen blev det en typ flygande båt(?)
haha men så åkte vi över vatten o då ville jag doppa fötterni farten och
så föll jag i något som var untder båten/flygplanet ..
haha sen kom jag inte upp så typ precis när jag tänkte släppa
kom Olivia o väckte mig :P
haha jag e inte normal :P
sen typ klädde jag på mig o sminkade mig o flätade håret :)
hih men asso seriöst nästa helg kommer Louise Mikaela o Tilde bli helt
konstiga xD
lixom en hel helg med mig kan man inte bli frisk av :P
haha menmen nu ska jag äta klart !
haha Pussen !♥

Jag just nu !


Haha jag o min macka xD

Jag har aldrig sakt att jag e normal :P

Kommentarer
Postat av: Antonmelissa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-03-16 @ 09:29:12
URL: http://antonmelissa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0