I really love u, and i would do anything for you. i would die and kill if it maked you happy !

.
.
SARA JOHANNA GUSTAFSSON!<3 om Nu ska jag berätta en saga..:
gumman, jag älskar dig så otroligt mycket. 
jag vill och tror aldrig att det kommer hända igen. jag vill aldrig ha nått bråk med dig. aldrig och det menar jag verkligen. jag älskar dig. så det finns inte ens tillräckligt med ord. det ända orden jag får fram är jag älskar dig. för om jag skulle beskriva hur fin du är. då skulle det ta flera timmar. då kan du ju bara tänka dig hur hela du var och din bästa personlighem är. tänk hur lång tid det skulle ta..
men allt man egentligen kan säga, tro eller ej
så älskar jag dig så jävla mycket !
Svar : Jag älskar dej så otroligt mycket gumman ! du betyder verkligen livet för mig !
ett liv utan dig skulle tamejfan inte vara ett liv! du fattar inte hur dåligt jag mådde när jag vi osams, vill ALDRIG någonsin att det ska hända igen, du betyder alldeles för mycket för mig ! har inte ord jusst nu men det jag kan berätta för dig är att jag älskar dej så sjukt jävla mycket ! Du är den jag älskar mest och kommer alltid att göra det !!
Släpper dig aldrig !!! <3


[Klicka på bilden för att komma t hennes blogg]
Älskar dej av hela mitt hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0