2 mars 1997 - 3 april, 2008..


låten säger allt ..

Jag saknar dig !
snälla kom tillbaka!
varför du ? du blev 11 år !!
det äär juh förfan sjukt  !
jah orkar inte mer!
du var ALLT !
Moa gumman..
jag saknar dig så himmla mycket..
inget är som vanligt när du inte är här!
jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa dig igen ...
alla våra minnen, dom är obetalbara.
kommer du ihåg när vi var på kairo och vi hoppade från hopptornet typ femtioelvatusen gånger..
.eller när när vi var och fiskade i ravan och jag inte visste hur man skulle göra med fiskespöet
och du lärde mig..
eller när jag började i ekbacka och du lärde mig fotboll..
och du gav mig namnet Nicco..
det kommer jag bära med mig hela livet som ett minne av
dig.
saknar dig så otroligt mycket...
vet inte vad jag ska göra utan dig..
jag blir galen!
snälla kom tillbaka snart,
alla saknar dig gumman !
du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman ,
vad som än händer! jag lovar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0