NY DUCHAD !

Så sjönt!
eller d va snarare ett bad .. långt, varmt, sjöönt bad !
haha iaf i söndags så var jah m Lousie , sen drog vi t solna o träffade Mikaela.
sen typ sov vi alla hos mig ..
sen typ så på lördagen , så stack louise hem vid typ halv 5..
sen så kom Isabelle o hennes päron.. asso Mikaela o isabelle e tvillingar ;)
sen så sov dom hos mej, jah o micka bråkade typ as mke :p
haha aja man bråkar m dom man älskar :D
aja sen idag så drog vi ner t ica o köpte lite saker o så..
aja o nu sitter jah juh häär  !
o jusste jah lollo o micka bakade bullar osså !

aja nu kommer bildbomb :D



Matade lillasyster , då blev d lite bus ;)



haha vi blev lite spegel-kåta ;)


sötnosar :)



smaskens :D <333



haha hon kommer nog att DÖDA mig nu :P men ni måste hålla m
om att hon e GRYMT söt ! <3


haha tyvär tkte flugorna inte om bilden :P

bby !



                MINA                     LOUISES               MIKAELAS



i väntan på bullar :)



Mina deg bullar ;)



haha päroncider :D

Kommentarer
Postat av: Edvinjennifer

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 11:13:11
URL: http://edvinjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0